Saturday, June 27, 2015

Balaton

18-20 juuni oli meil viimane laager. Toimus see koos teiste õpilastega, kes augustis vahetusaastale lähevad ja oli üsna suur pettumus. Viimasel päeval olid suuremad nuturingid, sest kõigi mitte euroopa õpilastega tuli juba hüvasti jätta.

Päev peale YFU viimast laagrit sõitsime perega kesk-euroopa suurima järve, Balatoni, äärde. Ungarlaste jaoks on see ilmselt number üks koht suvitamiseks ja kõigilt meilt vahetusõpilastelt uuritakse alati, et kas me ikka sinna oleme jõudnud. Käisin juba korra sügisel klassiga, aga see kord olime teises piirkonnas.

Minul, kui inimesel kelle "perekond" koosneb praktiliselt 7mest inimesest, oli esialgu hirm väga suur, kuna siinne suur pere koosneb 35st inimesest ja kõik nad olid seal. Iga päev oli hommikust lõunani kindel programm, õhtul vaba aeg. Esimesel päeval läksime "mäkke ronima". Tegu oli umbes 360m mäekesega, nalja kui palju teistel, kui ütlesin, et Eesti suurim mägi on sellest väiksem. Kuumav päike ja minu sportlikkus- tippu jõudes oli surm silme ees. Aga vaade oli nii mõnus ja seal istudes hakkas vaikselt kohale jõudma, et oot, täpselt nädala pärast olen ju juba Saksamaal ja siis nädala pärast kodus... Teisel päeval käisime muuseumis ja koobastes, mis oli ka üli vahva. Lõunaks aga köhisin juba nagu kopsuhaige ja kuulsin et kõik meie toas olevad neiud olid haigeks jäänud, sest Elsa oli terve laagri haige. Kolmas päev pidime minema uuesti matkama, aga hostõel oli arsti juurde vaja minna ja suutsin ennast kaasa seebitada- hea otsus. Käisime hema ja õega hiinakas, poodides, jalutasime linnakeses ringi ja sõime jäätist. Üli vahva päev ja nii hea oli kolmekesi lihtsalt aega veeta :)) Viimase päeva veetsime seikluspargis ja peale seda tulin mina juba üksinda Budapesti ära, sest läksime Elsaga The Wombatsite kontserdile (mis muide oli üliiii vinge!!!) ja jätsin kõik pakkimise viimastele päevadele.
Ülehomme Saksamaale ja reede hommikul algab 30 tunnine bussisõit Eesti poole. Tagasi minek on palju palju raskem kui oli alguses siia tulek. Kuigi tahan koju oma sõprade juurde, siis hirm on tegelikult väga suur.