Tuesday, September 16, 2014

Kõik on nii igapäevaseks muutunud,et ei oska enam millestki blogida... bocsi
Muidu klassireis hoopis see nv mitte eelmine, ajasin sassi :)))))

Üleeelmine reede käisime Jesusega linnas. Istusime pargis, ajasime random inimestega juttu ja läksime koos ta hostõe ja tema sõpradega mingile festivalile. Sõin esimest korda parti!!!!!!!! Üli hea. Pärast käisime Budapest eye'ga sõitmas, mis oli üliiiiiii mõttetu. Ja seejärel jalutasime Jesuse juurde ja ööbisin seal. Neil on nii ilus kodu!! Mega suur rõdu, kust on vaade parlamendihoonele.

Eelmine reede oli plaan Jesusega linna minna, aga selle asemel läksime perega balletti vaatama. Algul oli ilge jama, et kuidas sisse saada, aga jõudsime ikka ilusti õigeks ajaks. Ja see maja oli nii nii ilus!!!!!! Estonia, veel vähem Vanemuisega, ei anna võrrelda ka.

Laupäeval käisime päeval Elsaga West Endis shoppamas ja pärast pargis  subwayd söömas. Pingi peal oli suur rohutirts,ma olin sellest nii vaimustuses, et hakkasin lähemalt uurima, järgmine hetk mingi lähedal olev kutt hõikas  "IT'S IN A ATTACK MODE!!!! IT WILL JUMP ON YOUR FACE!!!!!!" lol 
Käisin korraks kodus, vahetasin riided ja sain linnas Jesuse ja Numaga kokku. Pidime kuskile latiina peole minema, aga kuna ilm oli üli halb, siis selle asemel läksime kebabi sööma. Kui vihm järgi jäi, siis läksime parki istuma, ajasime juttu, laulsime hispaania keelseid laule (v enamusajast nemad laulsid ja mina naersin...) ja lihtsalt chill. Kahel korral tuli meie juurde poissmeeste pidu (???) Esimesele tegin pealaele musi, teisele pidime pükste peale kirjutama... :D 
Kuskil 23 ajal saime kokku Jesuse hostõega ja läksime nende juurde. 

Pühapäeval ärkasin, siis kohe tulid kõik et  "tunne ennast nagu kodus, võta hommikusööki.." Nii armas :) Sõime, vaatasime jalgpalli (jep, krista jalgpall, lugesid õigesti), olime lebos, Jesus mängis kitarri ja laulsime.

Igapäeva asjadest nii palju, et koolis endiselt üli palju vaba aega, mis on muidugi mõnus, aga reaalselt tunnen et tahan õppida :D Klassikaaslastega saan hästi läbi, aga tunnen, et nad pole päris "minu inimesed" Aga samas olen sellega okei, sest väljaspool kooli häid sõpru jagub :)

Eile käis mu ingel Eva siin, istusime mingi 2 tundi elutoas ja rääkisime sellest kuidas siiani asjad lähevad. Enamus ajast ma lihtsalt passisin, sest nad arutasid kõike Ungari keeles. Iga kord kui kuulsin sõna "probleem" oli tunne et okouuu millega ma hakkama olen saanud? Aga minu õnneks on kõik siiani hästi ja mingit "mul kristast kõrini, viskame välja" plaani neil ei ole :D 

Täna käisin kahe paralleelklassi kutiga jäätist söömas. Ei maitsenud. Millalgi liitus Elsa ka,  rääkisime põhiliselt riigilstest erinevustest jne.. 

 Eneli ajas kartulitega kadedaks. Aga me minu pärast nüüd siin ka suht palju kartuleid söönud, seega olen elus :DD

 Opera house
 Jesus
 Oli pahane, et märk reidika peale ei jäänud, pidin uue pildi tegema...

Mingi lasteriiete pood mis jääb teele, kui kooli kõnnin :D

No comments:

Post a Comment