Friday, October 3, 2014

Vups

23.09
-Teeme inglise keele tunnis ettekandeid raamatute kohta. Ma ei kuulnud millest Dori raamat rääkis, sest otsustasin selle ajal, et hakkan "Eat, pray, love" lugema, aga sellele järgnes poole tunnine arutelu teemal "kuna saada last?"
Kõik tüdrukud ütlesid, et nemad ei taha lapse saamisele mõelda ka enne kui nad on vähemalt 30 ja samamoodi ütlesid kõik poisid, et naine peab enne karjääri tegema jasiis kunagi 30selt lapse saama. Ja kõik nõustusid, et õige oleks saada 1 laps ja siis sellele ühele lapsele kõike pakkuda saaks. Ja et populatsioon ei kasvaks :PP Reaalselt viimane asi milles ma nii suurt erinevust ootasin.
-Pakkusin hostõele ja klassiõele aura sidrunivett, kui ütlesin et sidrunivesi, siis sain mõlemalt küsimuse "ooh, like sprite?" Jah. Sprite=sidrunivesi. Ja siin on see kordades magusam ka kui Eestis...

Esimesel nädalal sõitsime Elsaga metrooga, mõlemal suud kõrvuni ja rääkisime, et siis võime öelda, et oleme Ungariga ära harjunud, kui metroos sõites tülpinud nägudega istume ja silm kinni vajub. Nüüd on see aeg käes. Endiselt olen metroost nii vaimustuses, aga iga kord selle või trammiga sõites ja muusikat kuulates tahab silm kohe kinni vajuda. Üleüldse kõigega nii ära harjunud juba. Mõtlesin üks päev, et tahaks koju tagasi, et oma sõpru näha, aga siis hakkasin mõtlema, et eiiiiii, see tähendaks, et ma pole enam Budapestis ja ma nii armastan seda linna!!!

Eelmine nv oli klassivenna juures pidu. Või nohh, nende jaoks pidu minu jaoks täiesti lamp istumine :D Enamus ajast istusin Adami ja Gergöga õues ja rääkisime juttu.
Hommikul vahetasin kodus riided ja läksime teiste YFUkatega linna. Jõime kohvi, sõime, jalutasime igal pool ringi ja ajasime niisama juttu. Ainus asi sellest lamp jutust mis mul meeles on- Emilio: "I don't get it.. At home I eat one slice of bread and I get fat. Here they eat it so much and noone is fat."

Otsustasin, et tahan juuksed roosaks ja siniseks värvida. Rääkisin, siis ühe paralleelklassi neiuga, kellel on sinised juuksed ja sain teada, et siin lisaks sellele, et õpetajad sind selle pärast heitima hakkavad, ütlevad nad sulle iga jumala päev näkku kah, et sa pead juuksed NORMAALSEKS värvima. Pettumus suur jne.

Gergö mu matemaatika raudvara lugemas. Kõik muideks üli vaimustuses sellest!!


 Paki saamine on parem kui jõulud!!!!!
 Kerrin (Saksamaa)





 MA KÄISIN VANNIS!!!!!!!!!!!Saate aru kui tähtis see oli? Ma ei mäleta kuna ma viimati vannis käisin :DDD Ja ostsime Elsaga Lushist igast kraami seega palju mulle ja ROOSA VESI!!!!!!! Best best best 
Pompsud kolmapäeva õhtul Ujpestis teeserval istumas ja söömas. 

Krista ja Gergö ehk sain täna koolist koju kõndides esimest korda reaalselt kõvasti ja südamest naerda. 

No comments:

Post a Comment