Tuesday, July 22, 2014

MA SAIN PERE!!!!!

Pikutan mina rahulikult ja loen the perks of being a wallflowerit (muide üli hea raamat, isegi filmist parem) ja järsku lisab mingi Sara sõbralisti. Mõtlesin et ei hakka vastu lisama, et mingi suvakas võp nkn aga siis vaatasin et ta Ungarist, et äkki räägib mulle Ungarist miskit. Jasiis tuli: "Hi, I am Sara and you will be living with my family next schoolyear. We are really happy!:)" Ehk siis tegu oli hoopis mu hostõega!!!!!!!!!!!!!!!!!!
Rääkisime natuke juttu ja seejärel sain kõne YFU Eestist ja see nägi välja umbes selline "Tere Krista, meil on sulle häid uudiseid!" "Ma sain pere." "Ähh kuidas sa juba tead, ma mõtlesin et ma helistan ja teen sulle mega suure üllatuse" EHK SIIS KAS MA OLEN ÕNNELIK VÕI VÄGA ÕNNELIK?

Ja nüüd parim osa: Hakkan elama BUDAPESTIS!!!!!!! Nagu talk about luck!! Kui ma enne ei suutnud minemist ära oodata, siis nüüd suudan veel vähem :')


Pereema:
Lapsed:


 
Cecilia (1953) – pensioner, at home
Tütar Sara (1997)

Lisainfo:

Perele meeldib käia teatris, muuseumides ja kinos. Samuti teha ekskursioone ja sageli saavad nad kokku ka teiste sugulastega. Sa hakkad oma tuba jagama enda vahetusõega.



Muidu kui mingeid küsimusi tekib, siis millalgi teen selle jaoks aski, seni võite aga kommentaaridesse kirjutada vms ja järgmises postituses vastan :)

No comments:

Post a Comment